Monitoimilaitteet ja kopiokoneet
Käytössä oleva, häiriöttömästi toimiva tulostin tai kopiokone varmistaa häiriöttömän työnkulun ja parentaa tuottavuutta.
Käytössä oleva, häiriöttömästi toimiva tulostin tai kopiokone varmistaa häiriöttömän työnkulun ja parentaa tuottavuutta.
Halvin kone tai ohjelmisto ei useinkaan ole se edullisin vaihtoehto. Koneen käyttöikä on kuitenkin pitkä, joten hankintaa suunnitellessa pitää ottaa huomioon mm.
Käytössä oleva, häiriöttömästi toimiva tulostin tai kopiokone varmistaa työnkulun sujuvuuden.
Laitteen oikea ohjelmistoversio, käyttötarvikkeiden jatkuva saatavuus sekä ajantasainen huolto ovat edellytykset toimivalle laitteelle.
Huolto ja varaosat sekä kustannusten ennustettavuus ovat hinnan lisäksi tärkeitä asioita laitetta valittaessa.
Xerox asiakkaana käytössäsi on myös suomenkielinen Help Desk -palvelu, johon voit tarvittaessa ottaa yhteyttä.
Xeroxin virallisena partnerina pystymme aina tarjomaan ajantasaisen tiedon ja uusimmat laitteet.
Henkilökuntamme pysyy uutuuksista ajan tasalla päämiehemme kanssa toteutettavissa koulutuksissa.
Tietoa tulevista uutuustuotteista tai ohjelmistoista on usein olemassa jo ennen varsinaista julkaisua. Tämän takia pystymme suunnittelemaan tarvittavat hankintasi pitkälle tulevaisuuteen.
Olipa tarve pieni tai suuri, ratkaisu löytyy meiltä. Asiansa osaava myyntihenkilöstö pystyyt auttamaan sopivan kokoisen monitoimilaitteen valinnassa.
Koska tulostimet ja monilaitteet kuluttavat värejä ja muita tarvikkeita, on niiden saatavuus olennainen osa laitteen käyttöä. Yleensä kulutustarvikkeet ovat lopussa silloin kun niitä eniten tarvitaan.
Tämän ikuisen ongelman voit kuitenkin ratkaista helposti kauttamme.
Meiltä hankittuihin laitteisiin saat myös kattavan ylläpitosopimuksen johon kuuluu automaattinen kulutustarvikeseuranta.
Ylläpitosopimus pitää sisällään mm:
Ylläpitosopimus takaa että saat aina tarvittavat kulutusosat ajoissa.
Ongelmatapauksissa voit olla yhteydessä Officepron Help Desk -palveluun, joka ratkaisee parhaimmillaan ongelmat jo puhelun aikana, etäyhteyksiä hyväksi käyttäen.
Toimiston monitoimilaite vaatii erikoisasetuksia kommunikoidakseen tietoverkkosi kanssa. Myös uusien työtä helpottavien sovelluksien kayttöönotto vaatii osaamista. Tämän takia jokainen asennustyö on yksilöllinen.
Asentamiseen kannattaa ostaa asennus- ja käyttöönottopalvelu Officeprolta. Näin pystyt varmistamaan, että laitteesi on käyttövalmis silloin kun sitä haluat.
Asennus- ja käyttöönottopalvelu pitää sisällään:
Maksuvaihtoehtomme ovat hyvin joustavat ja jokaiselle toimijalle ja tarpeeseen löytyy sopiva maksusuunnitelma. Voit valita seuraavista: